Latest Movie :
#

Congkak (2008) - DVDRip


Language: Malay | Genres: Horror | Subtitle: None



Congkak (2008) [DVDRip] - MHOmuveez
PLOT:
Filem Congkak mengisahkan Kazman (Riezman Khuzaimi) serta isterinya Sufiah (Nanu) pergi bercuti bersama dua anaknya, Lisa dan Ely di sebuah banglo di tepi tasik. Berbagai peristiwa pelik berlaku semasa mereka berada di banglo tersebut. Sufiah cuba meyakinkan Kazman untuk keluar dari rumah itu tetapi tidak diendahkan suaminya.

Sufiah sentiasa merasakan ada makhluk sedang memerhatikannya. Salah seorang anak mereka, Lisa setiap malam akan turun ke sebuah bilik gelap untuk bermain congkak dengan seseorang yang hanya dapat dilihat olehnya. Sufiah yang tidak boleh bersabar dengan perkara itu telah membuang congkak tersebut ke dalam tasik. Lisa juga sentiasa bermain di tepi belukar di belakang rumah kerana kawannya tinggal di situ sehingga Kazman perasan Lisa bermain menghadap kubur lama.
Suatu malam, Sufiah dikejutkan dengan bunyi congkak dari bilik yang sama. Apabila Sufiah pergi melihat, dilihatnya seorang tua sedang bemain congkak tersebut. Semakin lama peristiwa yang berlaku semakin pelik dan menyeramkan sehingga kedua-dua anaknya telah hilang dan Sufiah didapati tidur di atas siling bilik.

Apakah sejarah sebenar banglo tersebut dan dapatkan Sufiah diselamatkan serta berjayakah Ely dan Lisa ditemui semula.
Share this article :

Post a Comment

 
Uploader : yat-isaboy
Copyright © 2013. Tonton Movie Online by Malaysian | MHOmuveez - All Rights Reserved
Tonton Movie Online by Malaysian | MHOmuveez
Proudly powered by Blogger